Tak pro začátek...

03.07.2010 17:13

Kdo je můj život.

Pro někoho je životem hudba, pro někoho sport, pro někoho, holky, pro někoho jídlo... Můj život vězí v Ježíši. "Ach joooooooooooooooooo, zase další pánbíčkář", možná řekneš. Mému deníčku to nevadí. Býval jsem i "normální". Ale od té doby, co jsem našel Ježíše, zbláznil jsem se.

"Ten chlápek je fakt cvok, takový bych nikdy nechtěl být." No, jaký je ale člověk bez Ježíše?, toť otázka. Asi takový jako já, než jsem uvěřil. S Ním se můj život nesrovnatelně zlepšil a změnil. Nikdy bych už neměnil. Děkuji Ti, Pane, že jsi mě našel.

V Bibli se píše: Kde je tvůj poklad, tam bude i tvé srdce. Můj poklad je tam, kde jej ani smrt nemůže ukrást. Smrtí člověk přijde o všechno, co si zde na zemi získal. Nechci žít pro to, co je dočasné, chci žít pro to, co je věčné, co přesahuje tento život.

Být úspěšný? Být bohatý? Mít účet napráskaný valutami? Na tom nevidím nic špatného. Nejsem proti bohatství, ani proti úspěšnosti. Ale dívám se ještě dál. Je tu něco cennějšího, než kdybych měl všechny peníze světa na svém účtu.

Zpět

Diskusní téma: Co považujete za svůj smysl života?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode